loading...
تاپ موزیک|دانلود آهنگ جدید
Ali.A بازدید : 94 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدیدامیر یگانه با نام عادت + متن آهنگ

تنظیم : سیاوش صدری | با دو کیفیت 128 و 320

 

amir yegane  - adat

 

متن آهنگ جدید امیر یگانه با نام عادت :

 

اگه نبودی تو دل منو کی می برد آخه

 

با این که از دلم تا دل تو خیلی راهه

 

خودت از قصد خیلی وقت ها ازم دوری

 

چون می دونی عاشق تر میشم اینجوری

 

همین که برام آسون نیستی رو می خوام

 

این که با همه مهربون نیستی رو می خوام

 

تو به دست نیودی برام به آسونی

 

واسه اینم همیشه عشقم می مونی

 

مثل یه بچه با قلبم بازی کردی

 

من و به این حد بودنت راضی کردی

 

خودتم خوب می دونی عاشق اینم

 

تو یه وقت هایی گرم خیلی وقت ها سردی

 

من به تو عادت کردم با تو آرومم

 

دیگه از تو نمی تونم دور بمونم

 

آره من دیونم خودمم می دونم

 

دیگه تنها عشق تو بستست به جونم

 

من به تو عادت کردم با تو آرومم

 

دیگه از تو نمی تونم دور بمونم

 

آره من دیونم خودمم می دونم

 

دیگه تنها عشق تو بستست به جونم

 

آهنگ امیر یگانه با نام عادت

 

خیلی وقتا تو خوابم اسم تو رو میگم

 

خیلی وقتا اینجام ولی یه جای دیگم

 

خیلی وقتا هر کسی تو اطرافم رو اشتباهی صدا می زنم به اسم تو

 

همیشه باش که با فکرت آروم میشم

 

تو چه روزای تنها تو بودی پیشم

 

قدر این حس ها رو فقط من می دونم

 

واسه اینم هر روز عاشق تر از پیشم

 

من به تو عادت کردم با تو آرومم

 

دیگه از تو نمی تونم دور بمونم

 

آره من دیونم خودمم می دونم

 

دیگه تنها عشق تو بستست به جونم

 

من به تو عادت کردم با تو آرومم

 

دیگه از تو نمی تونم دور بمونم

 

آره من دیونم خودمم می دونم

 

دیگه تنها عشق تو بستست به جونم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جهت ایجاد فضای مناسب برای دانلود جدیدترین آهنگها و موزیک ویدئوهاو... تدارک دیده شده، امیدورام تمام دوستان لذت ببرند و با نظراتشون آتش اشتیاق من رو برای گذاشتن مطالب بیشتر، بیشتر کنند. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد در مطالب ارائه شده،به اطلاع برسانید تا نسبت به رفع آن اقدام گردد. در خبرنامه و خودسایت عضو شوید و روزانه جدیدترین موزیک ها را در ایمیلتان دریافت کنید! جهت حمایت از ما روی +1 کلیک کنید و در گوگل به ما رتبه دهید. محتوی این سایت منطبق باقوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، وموزیکهای غیراخلاقی قرار نمیگیرد! موفق باشید!.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد فعالیت سایت تاپ موزیک 21 ؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 10,351
  • بازدید کلی : 706,198
  • کدهای اختصاصی
    از ما حمایت کنید


    گوگل پلاس