loading...
تاپ موزیک|دانلود آهنگ جدید
Ali.A بازدید : 83 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو

آهنگ:حسام ناصری،ترانه:حمید بیگی |لینک مستقیم کیفیت 320

mehdi yaghmai - kenar to

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو

متن آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام کنار تو :

 

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

 

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط پاشم

 

ازت می بینم عاشقم باشی

 

دارم گم میشم تا تو پیدا شی

 

بمون با چشمات سر به زیرم کن

 

اگه آزادم تو اسیرم کن

 

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

 

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

 

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

 

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

 

حال این روزام و تو فقط می دونی

 

نگرانت میشم منو می ترسونی

 

دل من دنبال دردسر می گرده

 

پای تو تا مردن میره بر می گرده

 

تک و تنها بودم تو نجاتم دادی

 

خیلی ممنونم که اتفاق افتادی

 

دل من تا هستی بی دلیل آشوبه

 

عاشقی هم باشه بی دلیلش خوبه

 

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

 

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

 

دلم می خواد کنار تو بمونم تا خودم باشم

 

به یاد تو بخوابم تا به یاد تو فقط باشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جهت ایجاد فضای مناسب برای دانلود جدیدترین آهنگها و موزیک ویدئوهاو... تدارک دیده شده، امیدورام تمام دوستان لذت ببرند و با نظراتشون آتش اشتیاق من رو برای گذاشتن مطالب بیشتر، بیشتر کنند. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد در مطالب ارائه شده،به اطلاع برسانید تا نسبت به رفع آن اقدام گردد. در خبرنامه و خودسایت عضو شوید و روزانه جدیدترین موزیک ها را در ایمیلتان دریافت کنید! جهت حمایت از ما روی +1 کلیک کنید و در گوگل به ما رتبه دهید. محتوی این سایت منطبق باقوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، وموزیکهای غیراخلاقی قرار نمیگیرد! موفق باشید!.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد فعالیت سایت تاپ موزیک 21 ؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 781
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 909
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 10,982
  • بازدید کلی : 706,829
  • کدهای اختصاصی
    از ما حمایت کنید


    گوگل پلاس