loading...
تاپ موزیک|دانلود آهنگ جدید
Ali.A بازدید : 106 پنجشنبه 05 تیر 1393 نظرات (0)

ترانه ، آهنگ و تنظیم : علیرضا طلیسچی ، میکس و مستر آرش پاکزاد

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

MP3 – 320

Alireza Talischi – Nabashi Pisham

MP3 – 128

Alireza Talischi – Nabashi Pisham

 

متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من :

با این که نمی بینم تو رو هرگز دوباره

نبودنت رو زندگیم تاثیر گذاره

آروم ترم جز وقتی داره بارون می باره

با این که همه چی مثل قبل جور نیست

ولی خوشبختی هم دور نیست

میرسه یه روزی که یک نفر جات میاد که اندازه تو مغرور نیست

نباشی پیشم سخت می گذره بی شک اما باز میشه تحمل کرد

خستم از دنیا از منه بی تو از مشت خاطره ی بودن

دیونه میشم وقتی رو دیوار نقشی از لبخند تو پیداست

بعد تو هیشکی منو نرنجوند حیف من حیف این احساس

با این که چشام و تر کردی ازت نمی خوام که برگردی

کسی که با تو دلخوش میشه دلش با همینا خوش میشه

با این که گرفتی جون از من ازت نمی خوام بیای اصلا

دلم نمی خواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی

♫♫♫♫♫♫

دنبالت می گشتم سایه به سایه حیرون و سر گردون تو کوچه با یه

نامه ی قدیمی تو رو هر روز صدا کردم

خسته و بی بال و پر سرد و سردم گم

روزی هزار دفعه بین این مردم

هر کی شبیه تو بود و نگاه کردم

دیونه میشم وقتی رو دیوار نقشی از لبخند تو پیداست

بعد تو هیشکی منو نرنجوند حیف من حیف این احساس

با این که چشام و تر کردی ازت نمی خوام که برگردی

کسی که با تو دلخوش میشه دلش با همینا خوش میشه

با این که گرفتی جون از من ازت نمی خوام بیای اصلا

دلم نمی خواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی

از پاپ موزیک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جهت ایجاد فضای مناسب برای دانلود جدیدترین آهنگها و موزیک ویدئوهاو... تدارک دیده شده، امیدورام تمام دوستان لذت ببرند و با نظراتشون آتش اشتیاق من رو برای گذاشتن مطالب بیشتر، بیشتر کنند. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد در مطالب ارائه شده،به اطلاع برسانید تا نسبت به رفع آن اقدام گردد. در خبرنامه و خودسایت عضو شوید و روزانه جدیدترین موزیک ها را در ایمیلتان دریافت کنید! جهت حمایت از ما روی +1 کلیک کنید و در گوگل به ما رتبه دهید. محتوی این سایت منطبق باقوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، وموزیکهای غیراخلاقی قرار نمیگیرد! موفق باشید!.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد فعالیت سایت تاپ موزیک 21 ؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 247
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 980
  • بازدید سال : 10,448
  • بازدید کلی : 706,295
  • کدهای اختصاصی
    از ما حمایت کنید


    گوگل پلاس