loading...
تاپ موزیک|دانلود آهنگ جدید
Ali.A بازدید : 112 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون با بالا ترین کیفیت

آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : انوشیروان تقوی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد

 


MP3 – 320

Farzad Farzin – Jonoon

MP3 – 128

Farzad Farzin – Jonoon

 

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام جنون :

پرچمم پیراهنت شد تا من از دنیا جدا شم

واسه من چی بهتر از این که هوادار تو باشم

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره

تو به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره

من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم

گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم

مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن

توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن

دیدن جنگیدن تو شده کار روزگارم

من علاقه ی عجیبی به تماشای تو دارم

من برم هر جای دنیا قلب من دست تو گیره

تو به عشق من نجنگی پرچمم بالا نمیره

من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم

گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم

مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن

توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن

من به حرمت جنونم پای تو باید بشینم

گره خورده غیرت تو با غرور سرزمینم

مردمی که عاشقونه به تماشای تو میرن

توپی که خورده به پات و بایدم طلا بگیرن

از پاپ موزیک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط naz در تاریخ 1393/04/05 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

مرسی ممنون. عالی بود مثل همیشه.شکلک
پاسخ : سلام.
خواهش میکنم!شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جهت ایجاد فضای مناسب برای دانلود جدیدترین آهنگها و موزیک ویدئوهاو... تدارک دیده شده، امیدورام تمام دوستان لذت ببرند و با نظراتشون آتش اشتیاق من رو برای گذاشتن مطالب بیشتر، بیشتر کنند. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد در مطالب ارائه شده،به اطلاع برسانید تا نسبت به رفع آن اقدام گردد. در خبرنامه و خودسایت عضو شوید و روزانه جدیدترین موزیک ها را در ایمیلتان دریافت کنید! جهت حمایت از ما روی +1 کلیک کنید و در گوگل به ما رتبه دهید. محتوی این سایت منطبق باقوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، وموزیکهای غیراخلاقی قرار نمیگیرد! موفق باشید!.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد فعالیت سایت تاپ موزیک 21 ؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 10,390
  • بازدید کلی : 706,237
  • کدهای اختصاصی
    از ما حمایت کنید


    گوگل پلاس