loading...
تاپ موزیک|دانلود آهنگ جدید
Ali.A بازدید : 103 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد فکار با نام خواهش

ترانه : مهرآیین ، آهنگ : سعید هاشمی ، تنظیم : آرمان منشئی

این آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران می باشد

mohamad fakkar ,khahesh

متن آهنگ جدید محمد فکار با نام خواهش :

تو این شبا حال عجیبی دارم دوباره رو به تو پر از خواهشم

می خوام تو سجده هام بی افتم به پات کمک کنی لایق عشقت بشم

قرار دستام و بگیری امشب حس می کنم حاجتم می گیرم

تموم عمرم به تو محتاجم و از در این خونه عقب نمیرم

دوباره امشب تو همین لحظه ها هوای گریه تو دلم جون گرفت

وقتی چشام خیره به آسمون شد بغض دلم شکست و بارون گرفت

تموم سالم و دعا می کنم به این ضیافت منو مهمون کنی

چی میشه عمری منو غرق همین حال و هوای شهر بارون کنی

برای من عبادت اجباری نیست سجده به پای تو واسم نیازه

کسی که قلبم عاشق تو باشه بهشت و تو دلش داره می سازه

دوباره امشب تو همین لحظه ها هوای گریه تو دلم جون گرفت

وقتی چشام خیره به آسمون شد بغض دلم شکست و بارون گرفت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت جهت ایجاد فضای مناسب برای دانلود جدیدترین آهنگها و موزیک ویدئوهاو... تدارک دیده شده، امیدورام تمام دوستان لذت ببرند و با نظراتشون آتش اشتیاق من رو برای گذاشتن مطالب بیشتر، بیشتر کنند. لطفا در صورت مشاهده هر گونه ایراد در مطالب ارائه شده،به اطلاع برسانید تا نسبت به رفع آن اقدام گردد. در خبرنامه و خودسایت عضو شوید و روزانه جدیدترین موزیک ها را در ایمیلتان دریافت کنید! جهت حمایت از ما روی +1 کلیک کنید و در گوگل به ما رتبه دهید. محتوی این سایت منطبق باقوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد، وموزیکهای غیراخلاقی قرار نمیگیرد! موفق باشید!.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد فعالیت سایت تاپ موزیک 21 ؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 39
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 783
  • بازدید سال : 10,251
  • بازدید کلی : 706,098
  • کدهای اختصاصی
    از ما حمایت کنید


    گوگل پلاس